Friday, February 18, 2011

Tak Tahan Lagi!..

Haish..dah hampir seminggu batuk menyerang aku..tp masih masih x oke lg..Sungguh aku rimas dan tak tahan lagi dgn keadaan ini..tekak ni begitu gatal, meronta2 minta di garu..tp ape kan daya, xboleh nk garu..klau boleh, dah lame dah masukkan tgn dlm mulut and garu tekak ni huhu..
Bknnye aku xminum ubat batuk, tp waktu malam je..coz kalau minum pagi2 nnt ngantuk lak kat ofis..kang xpasal2 kena g 'check in' kat surau time keje..perkara itu mmg aku xsuka..lagi plak surau kan tmpt solat, bukannya tmpat nk melenakan diri huhuhu..klau time rehat tu lain citer la kan..=)..dah macam2 jenis lozenges aku mkan tp sama gak xde perubahan pn...

dari mkn dequadin and then aku tukar kpd
-
-
-
-
-
fishermans friend..pdhal sblm ni aku xpnah mkn pun mende alah ni coz aku fikir rasanya mesti xbest..tp telah dibeli oleh En Hubby terpaksa gak la kna mkn huhu..dah habis pn..
sampai la aku mkn lozenges ni plak..
-
-
-
-
-
namun tetap x oke batuk ni huhuhu....

Ya Allah, Sembuhkan penyakit hamba Mu ini..Sesungguhnya hanya pada Mu tempat aku memohon pertolongan..Amin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...