Friday, April 15, 2011

weekend @rumah 'Mak Peah'

balik kg lastweek g kiteorg g melawat Mak Peah..mak peah ni mak mentua tiri saya hee..arwah ayah hubby kawen 2, mak peah isteri tua tau..tp kedua2 famly baek sekali oke..mak peah ni mak kepada arwah dikman.since arwah dikman dah xde, kiteorg kena la slalu melawat dia.supaya dia xrase sunyi sgt..arwah dikman mmg tgl ngan dia, so mestila dia sgt2 terasa bila dikman xde..
jgn kata mak peah, saya sendiri pun amat trasa ngan ketiadaan dikman..saya bukan setakat kehilangan adik ipar, tapi seorang teman..dlm ramai2 adik beradik hubby, saya rapat dgn dikman..lgpun kiteorg penah keje kat 1 tempat dulu..banyak kenangan dgn arwah..
otw..with aqil(anak adik ipar oke bukan anak saya)..dlm ati dia mesti ckap pipi saya cam pau suri huhu..

with ikhwan..time ni ikhwan baru nak baek dr demam..dah lame dia demam,dr hari arwah meninggal lg..dia rapat dgn arwah..selalu bila balik dr kerja, arwah akan melayan kerenah si ikhwan ni..

menemani kanak2 ribena bermain basikal..

wafiqah n hilmi

ikhwan with aqil
ikhwan ni seorg yg pemalu..suke bila ikhwan wat muka malu2 hee..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...