Wednesday, October 24, 2012

::Selamat Hari Raya Aidil Adha::

Assalamualaikum...

Lagi 2 hari kita umat islam ni nak sambut Hari Raya Aidil Adha..Bagi umat islam yang sedang menunaikan haji tu, semoga mendapat haji yang mabrur hendaknya..
Lagi 2 hari kita umat islam akan sambut hari raya qurban..bagi yang menjalankan ibadah qurban semoga diberkati dan dilimpahi rezeki yang mendatang dari Nya..
Lagi 2 hari nak raya haji kan dan aku yang kat opis ni sah-sah la dah malas dan takde mood nak buat keja haha..lagi pulak esok aku cuti and petang ni dah balik pahang hihi..
Tapi petang raya tu dah balik sini semula coz hari sabtu tu ada majlis sambut menantu sis in law kat putrajaya..
and hari ahad pulak tugasan kami hantar mom in law and sis in law and babies nya balik Johor..sebab bro in law dah amek diorang kan..hmm bukan patut semua ni keje orang yang punya majlis tu ke..oke ni ayat jeles aku sebab terpaksa menggadaikan cuti hari isnin hukhuk..
Gila penat tapi tak kisah lah..Janji raya aji ni kat umah aku lagi macam raya pose baru ni..Ye la mom in law takde kat rumah kan, duduk dengan sis in law sebab jaga cucu..so tiap kali balik pahang, memang balik rumah mak aku je la harharhar..Ye la nak  g jojor tu jauh, minyak and tol je dah berapa kan..So time ada duit lebih boleh la ke sana..Last jumpa mom in law pun time merdeka aritu..
hari ni pulak ada makan2..bos belanja, so jimat duit lunch hari ini hehehe..
k la tu je la nak membebel hari ni..
Sekian..

Thanks For Reading..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...