Tuesday, April 23, 2013

:: Apa-Apa Saje ::

Assalamualaikum..

Hari tu kan aku batuk lama sangat tak baik2..so aku decide nak stop dulu makan rumpai laut tu..mana la tau berkaitan kan..yela kan rumpai laut tu bersifat sejuk ,orang dalam pantang tak boleh makan tapi aku ni ha tak la berpantang sekarang eheh..so aku fikir mungkin ada kaitannya batuk aku tu dengan rumpai laut tu..sekarang ni dah seminggu aku tak makan..and batuk pun dah ok sikit..kalau tak asik merenyam je tekak ni..lepas ni tak tau nak sambung ke tak ..yang simpan dalam peti ais kena buang kot..simpan lama-lama pun tak ok jugak kot coz macam dah berbau sikit even aku masak dengan daun pandan..



Lagi satu aku rasa lately ni badan aku naik macam dipam-pam ahahah..tak tau la sebab rumpai laut ni ke apa..tapi lepas makan rumpai laut tu, perut memang tak rasa lapar..tapi nafsu makan tu membuak-buak puleks haih..agaknya rumpai laut tu mengembang dalam badan aku lalu menjadikan badan aku turut mengembang haha..ok fikiran aku memang selalu tak logik..imaginasi yang merepek. kahkah..



ok la tu je nak merepek hari ni..pasni kena fikir macam mana nak slim balik..perlukah aku ambil pil or minuman kurus bagai..cam membazir pulak kalau tak menjadi nanti hermm..

Terima kasih sudi baca


1 comment:

  1. saya ada try rumpai laut kat pasar malam kmpg stanggi kat jb..brader tu kata kalau ada batuk2 campur rumpai laut dalam air panas contoh milo, horlick, nestum etc.... campur dalam air sirap suam or limau suam pun bole kalau tak mau panas2.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...